Sfeer

Sfeer

maandag 26 september 2016

A dream comes true

Lieve volgers,

Het is alweer een poosje geleden dat ik mijn laatste bericht geplaatst heb op mijn blog. De laatste keer heb ik heel enthousiast beloofd dat ik jullie nog meer foto's zou laten zien van onze reis naar Thailand. Toen ik echter de foto's via de computer en een groot scherm aan het bekijken was vond ik ze echter van een slechte kwaliteit. Ik ben bang dat de lens van de camera beslagen is geweest vanwege de hoge luchtvochtigheid in Thailand en dat hebben we niet in de gaten gehad. Daarom geen foto's meer van onze reis wat heel jammer is want de natuur is prachtig. Ik kan het iedereen aanbevelen om ooit een keer een reis naar dit deel van de wereld te maken.

Na onze vakantie ben ik aan de slag gegaan met een grote wens van mij, een droom. Ik heb het besluit genomen om van mijn grote passie, interieurstyling, mijn werk te maken. De manier waarop ik dit wil realiseren is via een webshop in woonaccessoires. Vanaf augustus tot afgelopen donderdag was ik druk met de voorbereidingsfase. Inschrijven bij de kamer van koophandel als ondernemer, openen van een zakelijke bankrekening, ideal betaling via de webshop, pin betaling mogelijk maken, verzekeringen........... Tal van beslissingen heb ik moeten nemen. Via Anita Gommers van Gommers Design heb ik een logo voor mijn bedrijf en de webshop laten ontwerpen. Uit diverse concept ontwerpen heb ik voor onderstaande logo gekozen.


Maar het allerspannendste was wel de webshop inrichten. Zoiets had ik nog nooit gedaan. En tot en met afgelopen donderdag was dit de melding als je casadinarda.nl zou opzoeken.


Het was een pad met hobbels. Af en toe zag ik het niet meer zitten maar ik ben toch doorgegaan. Toen ik bijna klaar was vond ik de indeling niet goed en heb ik het ontwerp op de schop gegooid. En toen ging er natuurlijk het één en ander mis. Een hele categorie met producten was opeens foetsie. Dat waren momenten van grote frustratie en heb ik de laptop even met een knal dichtgeklapt. Maar de volgende dag ben ik toch gewoon weer verdergegaan.



Nu is de webshop klaar en afgelopen vrijdag ben ik online gegaan. Via onderstaande link kunnen jullie een kijkje nemen in de shop.

http://www.casadinarda.nl/

De webshop heb ik gevuld met artikelen waarvan ik hoop dat jullie ze aantrekkelijk vinden. Ik zal mijn best doen om steeds weer leuke nieuwe artikelen aan het assortiment toe te voegen. Tijdens het inkopen heb ik al zoveel mooie artikelen gezien. Elke keer zie ik weer andere mooie artikelen en ik hoop dan ook dat mijn keuze bij jullie in de smaak valt.

Naast de webshop is er ook een afhaalpunt dat ingericht is als showroom. Wie de artikelen graag voor aankoop in het echt wil zien kan dan ook, op afspraak, langskomen. De koffie staat klaar!




In de categorie Nuova Vita Collectie wil ik meubels gaan verkopen die door een flinke opknapbeurt een "nieuw leven" krijgen. Helaas heb ik door de drukke werkzaamheden als startende ondernemer geen tijd gevonden om hiermee aan de slag te gaan. Dit ga ik binnenkort oppakken en dan wordt deze categorie gevuld met leuke opgeknapte meubels. Er staan al meubels in de opslag die binnenkort in de make-over gaan en dan aan een nieuw leven kunnen beginnen.

Op Facebook heb ik voor Casa di Narda een pagina gemaakt. Aan mijn eerste bericht heb ik een win- -like-deel actie gekoppeld. Bij het bereiken van 300 volgers (vind ik leuk) op de FB pagina Casa di Narda verloot ik onder de delers van het bericht een shop tegoed van € 50,--. Hier kan je als volger van dit blog natuurlijk ook aan meedoen. Hieronder heb ik de link naar het FB bericht geplakt.

www.facebook.com/Casa-di-Narda-1271331809564449/

Aan de rechterbovenkant van de startpagina van deze blog heb ik de pagina webshop Casa di Narda toegevoegd met een link naar de webshop. Zo kan je heel gemakkelijk overstappen naar de webshop.

Ik sta aan het begin van een nieuw pad. Een pad met heel veel nieuwe en onbekende ontwikkelingen. Ik heb er heel veel zin in en bruis van de energie om met al mijn plannen en ideeën aan de slag te gaan. Ik zal jullie via dit blog op de hoogte houden van de gang van zaken.

Morgen weer aan de slag met mijn passie. Wat ben ik toch een geluksvogel.

Groet, Margo




10 opmerkingen:

  1. Spannend Margo, maar ook mooi dat je je hart hebt gevolgd. Ik wens je heel veel succes!

    Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Margo, heel erg spannend en mooi. Veel succes, groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk Margo, heel erg spannend en mooi. Veel succes, groetjes Roelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel veel succes! Ik ga snel kijken :)

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hartstikke leuk Margo en natuurlijk heel veel succes!!

    Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb al een kijkje genomen.
    Het ziet er goed uit.
    Heel veel succes.....

    liefs, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat ontzettend leuk Margo, heel veel succes en plezier!!

    fijn weekend,
    liefs Tjits

    BeantwoordenVerwijderen